- Reklama -
16.5 C
Szamotuły
wtorek, 7 maja, 2024
Reklama

Od jutra zmiany w funkcjonowaniu Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg

W trosce o zdrowie mieszkańców i pracowników, Starostwo Powiatowe wprowadza miany w funkcjonowaniu Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg.

Sprawy związane z wyrejestrowaniem pojazdu, w przypadku jego DEMONTAŻU, mają być zgłaszane tylko pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Szamotułach (ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły).

Do korespondencji należy załączyć:
• wniosek,
• oryginał zaświadczenia o demontażu lub przyjęciu niekompletnego pojazdu,
• oryginał dotychczasowego dowodu rejestracyjnego,
• oryginał karty pojazdu (jeżeli była wydana),
• tablicę(e) rejestracyjne,
• w przypadku utraty dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, jeżeli była wydana, lub tablic(y) rejestracyjnych właściciel pojazdu składa stosowne oświadczenie pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań,
• pełnomocnictwo – w przypadku działania przez przedstawiciela dla osoby załatwiającej sprawę ( za wyjątkiem reprezentowania osoby prawnej przez swoje uprawnione organy lub prokurenta),
• dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji w wysokości 10,00 zł, płatną na konto Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach, Bank Spółdzielczy Duszniki,
nr konta 46 9072 0002 2004 0404 1166 0001.

- Reklama -

Ponadto w przypadkach, w których zachodzi konieczność złożenia pełnomocnictwa, należy dołączyć do niego opłatę skarbową w wysokości 17 zł – wpłata na konto jak wyżej.

Sprawy związane z nabyciem/zbyciem zarejestrowanego pojazdu powinny być zgłaszane TYLKO przez internet na adres: [email protected]

W celu zawiadomienia o zbyciu/nabyciu zarejestrowanego pojazdu do maila należy załączyć:
• wniosek
• wszystkie dokumenty kolejno przenoszące własność pojazdu (umowy pośrednie)
• pełnomocnictwo – w przypadku działania przez przedstawiciela dla osoby załatwiającej sprawę ( za wyjątkiem reprezentowania osoby prawnej przez swoje uprawnione organy lub prokurenta),
Ponadto w przypadkach, w których zachodzi konieczność złożenia pełnomocnictwa, należy dołączyć do niego opłatę skarbową w wysokości 17 zł na konto Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach, Bank Spółdzielczy Duszniki,
nr konta 46 9072 0002 2004 0404 1166 0001.

W związku z brakiem na dzień dzisiejszy ministerialnych wytycznych dot. zawieszenia kar związanych z nieprzerejestrowaniem pojazdu w terminie 30 dni, starostwo zwraca się z uprzejmą prośbą do wszystkich osób, które zakupiły pojazd w ciągu ostatnich kilku dni, aby zaplanowały wizytę w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg nieco później, dając możliwość rejestracji osobom, których termin upłynie wkrótce.

1 Komentarz
Najstarsze
Najnowsze Popularne
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze

Obserwuj Nas:

18,900FaniLubię
1,000ObserwującyObserwuj
1,130SubskrybującySubskrybuj

Nowe