- Reklama -
11.3 C
Szamotuły
poniedziałek, 10 maja, 2021

„Kochajcie mnie, mamo i tato”. Bilbord wspierający dzieci LGBT+ pojawił się również w Szamotułach

Polecamy

Na ulicach polskich miast pojawiły się plakaty z napisem „Kochajcie mnie, mamo i tato”. To prawdopodobnie odpowiedź na kontrowersyjne, antyaborcyjne plakaty z hasłem „Kochajcie się, mamo i tato”, które pojawiły się w przestrzeni publicznej na początku roku.

„Naszym zdaniem najważniejsze jest to, żeby w pierwszej kolejności rodzice kochali swoje dziecko. Niestety – coś, co powinno być oczywiste, w przypadku dzieci LGBT+ wcale nie jest normą” – informują organizatorzy akcji.

Według danych, na które powołuje się grupa związana z plakatami, aż 88% wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoich ojców, 75% nie jest akceptowanych przez swoje matki, a 70% ma myśli samobójcze.

- Reklama -

Organizatorzy, chcąc zwrócić uwagę na problem dzieci i nastolatków LGBT+, zapowiadają, że hasło „Kochajcie mnie, mamo i tato” pojawi się w całej Polsce. Na internetowej zbiórce udało się zebrać na ten cel ponad 600 tys. złotych. Autorką pomysłu i obrazka na plakaty jest artystka Karolina „Szarosen” Plewińska.

Pierwszy plakat pojawił się również w Szamotułach – nieopodal stacji kolejowej.

Zebrane środki mają zostać przeznaczone również na bezpośrednią pomoc, tj. wsparcie psychologiczne i psychiatryczne, zmniejszające poczucie dysforii bindery i zabiegi kosmetyczne dla osób transpłciowych.

  1. to co się reklamuje to się pożąda ,pragnie gdyż jest ciekawe i popularne. Przestańcie reklamować LGBT to sytuacja się unormuje i nie będzie konfliktów. Młodzież nie wie czego chce. Poprzez taką reklamę manewruje się nimi i tracą orientacje o modelu rodziny przekazanym przez rodziców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Obserwuj Nas:

11,150FaniLubię
805ObserwującyObserwuj
347SubskrybującySubskrybuj

Nowe

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -