- Reklama -
-4.5 C
Szamotuły
niedziela, 5 lutego, 2023

Koronawirus. Zmiany w Urzędzie Miasta w Obrzycku

W związku z 3 potwierdzonymi przypadkami zakażenia koronawirusem u osób przebywających na terenie Obrzycka, wprowadzono zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta.

Chodzi o trzy przypadki, o których informowaliśmy wczoraj – obywateli Ukrainy, którzy przyjechali do Polski w celach zarobkowych. Zakażeni to dwie kobiety w wieku 42 i 37 lat oraz 23-letni mężczyzna. Wszyscy czują się dobrze i pozostają w ścisłej izolacji domowej, pod jednym adresem.

- Reklama -

Aby zapewnić bezpieczeństwo interesantom, jak również pracownikom Urzędu Miasta w Obrzycku od dnia 25.08.2020 r. wprowadzono następujące zasady przyjmowania interesantów:

  1. Na parterze Urzędu Miasta Obrzycko uruchomiono stanowisko wyposażone w przezroczystą osłonę – stanowisko obsługi interesanta (sekretariat), w którym w czasie obsługi może przebywać nie więcej niż 1 interesant.
  2. Na parterze Urzędu Miasta w Obrzycku umieszczono środki do dezynfekcji rąk oraz skrzynkę na korespondencję (korytarz).
  3. W pozostałych pomieszczeniach Urzędu Miasta w Obrzycku, które są przeznaczone do wykonania w ramach niezbędnej obsługi interesanta czynności urzędowej lub zapoznania się z dokumentacją, również zapewniamy zachowanie zasad bezpieczeństwa związanych z reżimem epidemicznym.
  4. Interesanci nie powinni przemieszczać się w budynku Urzędu Miasta Obrzycko poza wyznaczone obszary pomieszczeń, które wymieniono w pkt. 1 i 2.
  5. Podczas obecności w pomieszczeniu obsługi pracownicy wykonujący czynności obsługowe oraz interesanci zobowiązani są do zakrywania ust i nosa, zachowania wymaganej odległości 2 m od innych przebywających w nim osób oraz używania rękawic ochronnych lub stosowania płynu do dezynfekcji rąk.
  6. Podania, zgłoszenia, skargi, wnioski i petycje oraz inne oświadczenia lub dokumenty składane przez interesantów przyjmowane są w drodze:

a) elektronicznej – za pośrednictwem poczty elektronicznej lub platformy ePUAP,
b) pism doręczonych pocztą,
c) pism złożonych osobiście przez klienta: do rąk pracownika urzędu do obsługi interesanta, w przypadkach wymagających pisemnego potwierdzenia odbioru pisma.

W sprawach niewymagających natychmiastowego załatwienia burmistrz prosi o kontakt telefoniczny z poszczególnymi pracownikami, tel. 61 29 13 187 lub mailowy: [email protected]

Obserwuj Nas:

16,100FaniLubię
1,000ObserwującyObserwuj
1,080SubskrybującySubskrybuj

Nowe