Jak promować imprezę w social media? Na pewno nie tak jak postanowiła to zrobić jedna z szamotulskich pizzerii, która bezmyślnie nawiązując do niepełnosprawnych, wywołała falę hejtu.
W sobotę w Szamotułach odbył się I Rodzinno – Integracyjny marszobieg „Szamotuły na TAK”. Impreza, która wywołała dużo pozytywnych emocji, która pokazała, że wśród nas jest sporo pozytywnie nastawionych do życia osób, które mimo swojej niepełnosprawności, chcą aktywnie uczestniczyć w życiu miasta, prawdopodobnie stała się inspiracją dla kontrowersyjnej grafiki, promującej wydarzenie w lokalnym barze.
Komentujący udostępniony przez restaurację post nie mieli wątpliwości. Grafika w sposób prześmiewczy, nawiązywała do zakończonego kilka godzin wcześniej, marszobiegu. Pizzeria, mimo negatywnych emocji, nie usunęła do dzisiaj grafiki, w żaden sposób nie odniosła się do zarzutów komentujących osób. Co więcej, jeden z kandydatów startujących w tegorocznych wyborach samorządowych, udostępnił post na swoim profilu dodając: „JA JESTEM NA tak!!! „
Przeglądając profil lokalu trafiliśmy na inne niestandardowe zachowania, jak np. wyzywanie swoich klientów od „trepów”.
Ocenę pozostawiamy czytelnikom.
„Szamotuły na Tak”: I Rodzinno – Integracyjny marszobieg za nami (zdjęcia)