Od 1 lutego zmieniła się organizacja czasu pracy Starostwa Powiatowego w Szamotułach. Zrezygnowano z wydłużonego czasu pracy w poniedziałki, podczas których urząd był otwarty do godziny 17:00. Nieprzychylnie o zmianach wypowiadali się mieszkańcy. Poprosiliśmy urząd o podanie powodów skrócenia czasu pracy w poniedziałki.
„W odpowiedzi na zapytanie dotyczące zmiany organizacji czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Szamotułach informujemy, że powyższa zmiana wynika ze wzmożonej obsługi klientów szamotulskiego urzędu w godzinach rannych i przedpołudniowych. Ponadto zauważalna była tendencja – znikome zainteresowanie mieszkańców obsługą w poniedziałki w godzinach popołudniowych oraz zbyt krótki czas obsługi klientów w piątki (wynikający z 7-godzinnego dnia pracy).” – przekazała nam Małgorzata Walkowiak z Wydziału Wydziału Rozwoju i Informacji Europejskiej.