- Reklama -
2.9 C
Szamotuły
sobota, 23 listopada, 2024
Reklama

Zalety stosowania opakowań plastikowych na zamówienie w porównaniu z gotowymi opakowaniami dostępnymi na rynku

Artykuł sponsorowany

Duża konkurencja oraz najnowsze trendy w branży opakowaniowej wpłynęły na to, że coraz więcej firm z branży spożywczej decyduje się na usługę Private Package. Czy to inwestycja, która ma szansę się zwrócić? Sprawdziliśmy, czym opakowania na zamówienie różnią się od tradycyjnych i jakie są ich zalety.

Na czym polega usługa Private Package?

Opakowania i pojemniki plastikowe na zamówienie to efekt współpracy wielu osób: przede wszystkim projektantów, grafików, specjalistów ds. logistyki i wizerunku marki. W realizację przedsięwzięcia zaangażowany jest również sam klient, który w każdym momencie może zgłaszać uwagi i sugerować własne rozwiązania.

Proces powstawania opakowań na zamówienie najczęściej składa się z trzech etapów: projektowania, modelowania koncepcyjnego i testowania. Do masowej produkcji dopuszczane są opakowania, które są bezpieczne dla konsumentów, zgodne z przepisami polskimi i unijnymi dotyczącymi pakowania artykułów spożywczych oraz takie, które w 100% spełniają oczekiwania klienta pod względem marketingowym.

3 zalety stosowania opakowań plastikowych na zamówienie

  1. Elastyczność

Dzięki usłudze Private Package klient może dostosować zarówno kształt, jak i rozmiar opakowania do konkretnego produktu. Takie podejście umożliwia wykorzystanie pełnego potencjału opakowania, co wpływa na możliwości transportowania i przechowywania oraz prezentację na sklepowej półce. Dobrze zaprojektowany pojemnik jest bardziej funkcjonalny dla użytkownika, co wpisuje się w trend convenience i sprawia, że produkt jest chętniej wybierany spośród innych o podobnych właściwościach.

  1. Personalizacja

Stworzenie opakowania na zamówienie pozwala wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć rozpoznawalność marki. Klient ma możliwość zaprojektowania pojemnika i etykiety, które wpisują się w strategię marketingową marki. W ten sposób może budować zaangażowanie wśród odbiorców i wpływać na wzrost lojalności konsumentów, co pozwala realizować ambitne cele sprzedażowe.

  1. Trwałość

Producenci opakowań z tworzyw sztucznych, jak Stark Partner stawiają na nowoczesne rozwiązania, które wpływają na trwałość opakowania i zamieszczonej na nim etykiety. Do produkcji pojemników na zamówienie najczęściej wykorzystuje się lekkie, odporne na uszkodzenia i dopuszczone do bezpośredniego kontaktu z żywnością tworzywo sztuczne (m.in. PP i PS), które można formować na wiele sposobów (np. za pomocą formowania wtryskowego i termoformowania). Opakowania na zamówienie mogą powstawać także w innowacyjnej i zgodnej z najnowszymi trendami dotyczącymi recyklingu technologii IML.

Opakowania na zamówienie mają niewątpliwą przewagę nad tradycyjnymi, ponieważ pozwalają się wyróżnić na tle konkurencji, co przyczynia się do poprawy wyników sprzedażowych.

Artykuł sponsorowany

Obserwuj Nas:

20,050FaniLubię
1,060ObserwującyObserwuj
1,200SubskrybującySubskrybuj

Nowe

- Reklama -