W Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły uruchomiono system biletowy. Ma być szybciej i sprawniej – zapewnia szamotulski magistrat.
Dla nikogo nie jest tajemnicą, że najwięcej spraw urzędowych szamotulanie załatwiają w Wydziale Spraw Obywatelskich. Wydział zajmuje się działalnością gospodarczą, ewidencją ludności (meldunki, dowody osobiste, PESEL) i kartami: Kartą Mieszkańca Szamotuł, Szamotuły – Dobre Miejsce dla Rodziny, Szamotuły – Miejsce Przyjazne Seniorom i Kartę Dużej Rodziny – informuje UMiG Szamotuły.
Dlatego w holu Urzędu Miasta i Gminy zainstalowano automat do systemu biletowego. Jak zapewniają urzędnicy, jego obsługa jest intuicyjna i nie powinna sprawiać problemów mieszkańcom. Po wybraniu odpowiedniej sprawy i pobraniu biletu, system kieruje interesantów do odpowiedniego stanowiska obsługi.