Standy reklamowe od lat cieszą się sporym uznaniem wśród przedstawicieli wielu branż. Mimo powszechnej digitalizacji, przedsiębiorcy wciąż bardzo chętnie korzystają ze sprawdzonych, tradycyjnych rozwiązań, do których należą konstrukcje z kartonu. Standy reklamowe to różnego typu stojaki, na których umieszczane są reklamy; producenci materiałów oferują je w wielu różnych wariantach. Do grupy tego typu produktów zaliczamy między innymi pylony, roll-upy, potykacze, tablice świetlne czy trójkątne stojaki. Olbrzymią zaletą tej formy reklamy jest przede wszystkim duża powierzchnia, którą da się dowolnie zapełnić. Na standach da się umieszczać rozmaite grafiki i napisy, a także hasła i slogany będące swoistą zachętą do zakupu. Jak możemy zauważyć podczas wędrówki sklepowymi alejami, klasyczne standy z kartonu nie tracą na wartości i znakomicie odnajdują się w tego rodzaju przestrzeniach. Już dziś dowiedz się, dlaczego warto zainwestować w tego typu rozwiązanie.
Inwestycja w kartonowy stand reklamowy po prostu się opłaca!
Jedną z nadrzędnych korzyści standów jest to, że są one stosunkowo tanie – w porównaniu z powierzchnią reklamową, jaką oferują. Jednocześnie są one dostępne w wielu różnych wariantach, co potwierdza między innymi asortyment firmy STprint. Stojaki tekturowe mogą występować w formie półkowej, podłogowej, naladowej, płaskiej, a także pod postacią totemów czy POS/POD. Każdy wariant jest trwały, bezpieczny, a przy tym naprawdę estetyczny dla oka. Wybierając stand, bardzo ważne jest by zwrócić uwagę na to, by był on naprawdę jakościowy. W związku z tym powinien być on wyprodukowany z wysokiej jakości, trwałych materiałów. Dzięki temu będzie mógł on być wykorzystywany wielokrotnie, jednocześnie znakomicie się prezentując. Stojaki tekturowe przeznaczone są do wnętrz obiektów, jednak można je także odpowiednio zabezpieczyć, na przykład przed podmuchem wiatru oraz wykorzystać na zewnątrz, o ile dopisuje pogoda. Standy mogą się sprawdzić w naprawdę wielu sytuacjach, zarówno na terenie siedziby firmy, jak i poza jej murami. Mogą mieć zarówno charakter reklamowy, jak i informacyjny, powitalny czy pożegnalny. Umieszczając je we wnętrzu dobrze jest zadbać o to, by miejsce było przemyślane pod kątem sprzedażowym bądź promocyjnym. Najlepiej zrobić to tuż przy recepcji, wejściu głównym bądź na korytarzu, tak by były one widoczne i zwracały uwagę. Zasada ta dotyczy także umieszczania standów na różnego typu imprezach plenerowych czy spotkaniach biznesowych.
Wybierasz stand reklamowy? Koniecznie zadbaj o design!
Współcześnie wiele firm decyduje się na wykorzystanie standów reklamowych w swoich kampaniach. Stanowią one bowiem niezwykle użyteczne sprzęty, które mogą posłużyć w wielu różnorodnych celach. Przedsiębiorcy decydujący się na umieszczenie ich w swoich obiektach handlowych powinni jednak poważnie podejść do kwestii projektu – przekaz powinien być bowiem jasny, zrozumiały, a sama grafika czytelna. Za dużo obrazów, zbyt małe czcionki czy przesyt informacji utrudnia zapoznanie się z treścią i czyni całą konstrukcję nieczytelną. Grafika powinna prezentować wyłącznie najistotniejsze treści, chociaż z każdej strony standu mogą być one nieco inne. Warto postawić na stand reklamowy, który zwróci uwagę klienta oraz sprawi, że nie będzie się dało przejść obok niego obojętnie. W tym celu należy podjąć się współpracy ze sprawdzoną firmą, dokładnie wsłuchującą się w potrzeby zamawiających i realizującą projekty standów reklamowych w oparciu o nowoczesne technologie.